Informatii utile, Uncategorized

O nouă etapă marchează istoria companiei Hidronic

După mai bine de 13 ani de activitate, Hidronic se mândrește cu o nouă identitate vizuală, exprimată prin personalitate și stabilitate. 

Anul 2021 a fost considerat anul schimbării pentru multe companii și suntem entuziasmați să vă informăm despre noua etapă din istoria Hidronic. Strategia de rebranding, planificată de ceva timp, a fost gândită din respect pentru clienții și partenerii noștri cu care colaborăm de peste 13 ani și alături de care am dezvoltat rădăcini sănătoase în domeniul echipamentelor de pompare.

Mișcăm apa. Menținem viața. Acesta este sloganul nostru încă din 2008 și îl păstrăm în continuare fiind inspirat din activitatea noastră zilnică. Am îmbunătățit însă, imaginea vizuală a Hidronic, printr-un logo simplu, dar care exprimă personalitate, stabilitate și robustețe, acestea fiind caracteristici de bază ale produselor și serviciilor noastre. Scopul a fost să integrăm cele mai mici detalii, precum și valorile Hidronic în noua identitate vizuală și noi credem că am reușit!

Diferitele elemente care compun acest design grafic, aduc coerență întregului, oferind posibilitatea de a crea un conținut digital diversificat, astfel că, vom integra in diferite moduri semnul grafic, simbolizând pompa de apă și rotorul acesteia, precum și sloganul sau logoul în sine.

Totodată, identitatea vizuală, a fost implementată și prin intermediul noului nostru website, personalizat, autentic și gândit special pentru clienții și partenerii noștri, pentru a cunoaște mai bine echipa Hidronic, serviciile și valorile care ne-au consacrat de-a lungul timpului. Identitatea de marcă va fi prezentă treptat și în diferitele canale de comunicare: online, publicitate, broșuri, documente ale companiei, etc.

Mulțumim că ne sunteți alături în această nouă etapă!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *