SERVICE
Progresul tehnologic atinge zi de zi noi dimensiuni, iar pentru Hidronic este extrem de important să țină pasul cu noile reglementări, caracteristici tehnice și proceduri in ceea ce privesc echipamentele de pompare.
Cum asigurăm calitatea produselor si serviciilor Hidronic?
Toate pompele, echipamentele şi celelalte accesorii distribuite de Hidronic, sunt fabricate la cele mai înalte standarde, folosind un program exhaustiv de control al calităţii, ce acoperă întregul ciclu de producţie, de la etapa de proiectare a produsului până la etapa de execuţie al acestuia.
Echipa dedicată de service a Hidronic este formată din persoane cu expertiză in domeniul echipamentelor de pompare și oferă o varietate de opţiuni de service. Aceste opțiuni pot fi personalizate conform nevoilor operaţionale ale partenerilor și clienților noştri.
SOLUŢII DE SERVICE OFERITE DE CĂTRE HIDRONIC
- punere în funcţiune şi reparaţii directe la locul instalării;
- sisteme de automatizare şi protecţie pentru toate echipamentele livrate;
- transmiterea de date la distanţă prin GSM/GPRS;
- sisteme de tip SCADA, pentru monitorizarea şi comanda locală sau la distanţă;
- reparaţii în atelierul de service Hidronic;
- constatare avarii şi defecţiuni;
- inspecţii / întreţinere;
- alinierea laser a pompelor (acolo unde este cazul);
- consultanţă în vederea optimizării sistemelor de pompare;
- livrare cu montaj în instalaţia beneficiarului;
- execuţie grupuri de pompare sau hidrofoare cu anumite particularităţi cerute de proiectant;
- modernizare staţii de pompare existente inclusiv automatizare;
- proiectare și dimensionare instalaţii de pompare;
- piese de schimb;
- execuţie lucrări de optimizare a consumului de energie electrică
- diverse alte lucrări speciale